14 de Octubre de 2025 a les 16:35
L’Ajuntament de Caldes ha posat en marxa el nou Servei Municipal d’Atenció a les Persones Consumidores i Defensa dels seus Drets. L’oficina s’ha traslladat a les dependències municipals de La Piqueta, al carrer Doctor Delger número 5.
El nou servei, que inclou l’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores, l’OMIC, l’assumeix ara directament des de l’Ajuntament després d’anys en què la gestió estava delegada a la Cooperativa 70. El canvi s’ha fet efectiu després de l’aprovació al ple municipal de setembre.
El canvi respon a la voluntat de dur a terme una gestió directa, amb l’objectiu d’oferir una atenció més propera i eficient, i inclou campanyes d’informació, tallers de formació i accions de mediació per defensar els drets de la ciutadania.
El servei està obert de dilluns a divendres, de nou del matí a dues del migdia, i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.